diumenge, 9 de novembre de 2008

Lloc ocult

De Björk "Hidden place":

video

La lletra diu així: A través del més càlid cordó d'afecte, el teu amor em fou enviat. No estic segura de què fer amb ell, on posar-lo. Estic tan a punt de plorar i tan a punt de simplement trucar-te i suggerir que anem a aquell lloc ocult... Ara he estat una mica tímida i puc olorar una mica d'esperança per quasi haver consentit als meus dits acariciar. Els dits que em donaren per tocar. Però amb cura, allí reposa oculta la meva passió, allí reposa el meu amor. L'amagaré sota una manta i el posaré a dormir, el guardaré en aquell lloc ocult... Ell és el més bell, fràgil encara que fort, fosc i diví. La petitesa dels seus moviments l'amaguen, inventen un encant que el facin invisible. S'amaga en el cabell, ¿puc amagar-me també jo? Amagar-me en el seu cabell, buscar consol, santuari, en aquell lloc ocult...

De vegades un cerca refugi en algun lloc més o menys ocult, un indret on poder trobar la intimitat que el recomposa.

Que tinguis un bon inici de setmana!... i un magnífic final es clar.