diumenge, 16 de novembre de 2008

Diumenge

El diumenge sol ser un dia que depèn com vingui és del tot tranquil, i el meu ho serà (necessito que ho sigui), a veure si així també m'ajudo a que demà estigui ja en plena forma i harmonia.

La cantautora valenciana de compàs pausat Clara Andrés i jo et desitgem un bon dia de diumenge:

video

La lletra de "Bon dia" diu així:

Hola carinyo, pour le matin. M'agrà la perspectiva que ve del teu costat. Ser lo primer, m'agrà, ser lo primer que veus. Hola carinyo, sóc jo de nou la que et recull les grenyes i et dóna un bes. M'agrà ser lo primer que veus. / No val tornar a tancar de nou els ulls, que ja és molt tard i vull estar amb tu, i vull estar amb tu. Hola carinyo pour le matin...

Jo no la coneixia, té un estil bastant peculiar, a la seva pàgina web disposes de molts més videos i informació.