dissabte, 8 de novembre de 2008

Amunt

Amunt, sempre amunt! Oi que si?

Ser tenaç és ser capaç de prolongar un esforç en el temps./ Qui ens marca allò que perseguim no som més que nosaltres mateixos./ La il·lusió no és infinita, hi ha dues coses que l'alimenten: els petits èxits i la tenacitat./ Tenacitat per cercar elements que generin l'espurna que encengui el foc de la creació./ Aquesta virtut es pot convertir en defecte. Fàcilment podem caure en la tossuderia./ La sort és relativa però la perseverança no. /La tenacitat et dóna confiança, és la capacitat de resistència al xoc, ser tenaç és ser capaç de prolongar un esforç en el temps: un dia, un mes, un any... tres, cinc, deu anys. O tota la vida, si s’escau.


Fermesa, convicció, perseverància, enteresa, constància, paciència, disciplina, mètode... Endavant doncs amb allò que volem, no dessistim a la primera de canvi! Què és el que no demana un esforç?

I que sigui per complaure't principalment i sobretot a tu mateix.

2 comentaris:

Rosana ha dit...

No puc estar més d'acord amb aquestes paraules! Què sávia que ets...
La vida ens demana cada día això i reconec que la majoria dels meus fracassos han sigut per baixar la guàrdia, per amagar el cap sota l'ala i així no és com es superen els entrebancs, oi?
Però m'agraden els reptes i provar-me a mi mateixa... per això i per moltes raons més m'agrada la meva feina i m'agrada escalar, per exemple! :D

Ànims per començar la setmaneta, jaja! Fins aviat!
Rosana.

GEMMA ha dit...

Hola Rosana! Quina ilu tornar a saber de tu. Doncs ànims amb tot el que et proposis. Vinga, bells reptes per a tu!