dimarts, 11 de novembre de 2008

Abraçada

M'encanten les abraçades, reconforten moltíssim!! A qui no li agraden? De fet es necessiten.


Saps qui és l'Amma? ara t'explico qui és per si no ho saps:

La líder espiritual Mata Amritanandamayi Devi, més coneguda com Amma o "la santa que abraça", gestiona un vast projecte solidari i atent als mils de devots que acudeixen per rebre la seva abraçada en el seu monestir situat en la petita i remota illa del sud de la Índia, en el paradisíac estat de Kerala. Aquesta recia dona de 53 anys té desenes de milions de seguidors en el món sencer, i ha abraçat ja a uns 30 milions de persones, de totes les confessions.

Associacions distribuides per tot el globus s'encarreguen d'organitzar l'arribada d'Amma al seu pais, grans funcions de varis dies de duració a les que acudeixen mils de persones a la recerca d'una abraçada de la "santa".


I aquesta setmana retorna a la ciutat de Barcelona. A mi fa uns anys em van parlar d'ella, i fins i tot em van convidar a anar amb d'altres persones a rebre una de les seves abraçades, aleshores calia aconseguir un ticket amb una número per tal de respectar un ordre i saber quan et tocaria rebre la seva abraçada. Parlaven d'ella d'una manera apassionada. La trobada era en un pavelló esportiu de la zona de la Mar Bella de Bcn. Però no hi vaig anar.

Aquests esdeveniments no em convencen, no els comparteixo, sóc bastant reàcia a les multituds i més si hi ha idolatria. Em sembla bé que qui cregui en la seva força hi participi, i no estic en contra dels seus bons desitjos, però a mi no m'hi veuran.

Hi aniràs?

4 comentaris:

ester ha dit...

quina abraçadota!!! jo avui en necessito especialment...uf quin dia que tinc ABRAÇADES!!!!

Anònim ha dit...

Comparteixo amb tu tot lo que has descrit, i segurament aquesta dona es un gran personatge, pero tb estic segur que ha perdut la expontanietat i la necessitat de abraçarse. Crec que m'agrada abraçar..........com mil coses mes.

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
GEMMA ha dit...

Doncs abraçades virtuals per a vosaltres, tan qui sap com qui creu que li agraden!