dimecres, 22 d’octubre de 2008

Magnífic

"Estimar el que fas i sentir que és important... Quina cosa hi podria haver que fos més divertida?" Són paraules de Katherine Graham (1917-2001), empresària nord-americana, dirigí el diari The Washington Post.


Que així sigui. I si és al ritme d'Ayo, molt millor, no? La peça es diu "Down on my knees".

video

La lletra diu coses com ara aquesta: Realment penses que ella pot estimar-te més que jo?, de veritat, realment ho penses?.../ Perquè jo et vaig estimar incondicionalment, inclús et vaig donar més del que tenia per donar./ Estava disposada a morir per tu, perquè erats més bonic que jo mateixa, que la meva pròpia vida... (ostres tu!)

Que tinguis un bellíssim dia!

2 comentaris:

Ester ha dit...

Gracies Gemma...quina musica, amb aquesta melodia realment el dia d'avui es fa MAGNÍFIC...altre cop gràcies

GEMMA ha dit...

M'alegra, the same for you... Thanks!