dimarts, 14 d’octubre de 2008

Emprenadores

Connectant amb el post d'ahir: potser crear el teu propi negoci/empresa és per a tu encara un somni, però pot ser que havent llegit el que ve a continuació la teva il.lusió s'acosti més a la seva materialització. Desitjo que així sigui, i sinó segur que en treus alguna cosa.


A la web de la gencat, dins del Departament de Treball, hi ha un Programa de suport a les dones emprenedores. Si t'interessa el tema sàpigues que trobaràs en format pdf una publicació on s'exposen un seguit d'experiències per part de dones emprenedores de Catalunya, com ara aquestes:

«Tothom té esperit emprenedor, només cal tenir un objectiu en què creure i posar-se a treballar.»
«Tota iniciativa emprenedora és un repte. Si ets feliç amb el que fas, la vida és quasi un camí de roses.»
«Estancada, sense possibilitats d'innovar i sense possibilitats de ser creativa, em vaig adonar que allà on era no tenia la projecció professional que desitjava. És així com vaig decidir començar el meu propi negoci.»
«Vaig arribar a la conclusió que necessitava tenir un projecte propi.»
«El meu esperit emprenedor i el somni de fer realitat un projecte personal em van portar a demanar un microcrèdit per a dones, el qual em van concedir sense necessitat d'aval financer.»
«La decisió de crear la meva pròpia empresa neix a partir d'entendre la necessitat de ser coherent amb la meva pròpia transformació personal.»
«La meva forma de viure s'ha convertit en la meva feina. No hi ha incoherències.»
«No vull viure per treballar i no vull l'empresa per guanyar més diners sinó per ser més feliç.»

«Respira i somriu quan les coses no segueixen el curs que tu vols.»
«Que ningú es tiri cap enrere per inseguretats personals, per pors.»
«Segueix els teus somnis i la teva llibertat, encara que hagis d’anar contra corrent.»
«Crec que l’esforç, la tenacitat, la constància i la il·lusió són les claus de l’èxit.»
«Davant una crisi, si hi ha voluntat sempre es troba la sortida.»
«Sigues proactiva en qualsevol cosa que facis i acostuma't a prendre decisions tots els dies.»
«Adapta la teva feina al tipus de vida que desitges.»

«Quan ets empresària tens uns riscos però també avantatges; val la pena lluitar perquè guanyes qualitat de vida.»
«De vegades és necessària la renúncia de moltes coses per tirar-ne d'altres endavant. El resultat, però, és positiu; aspectes com la llibertat, la flexibilitat i fer una cosa que agrada, compensen les dificultats.»
«Estava més estressada quan treballava per a tercers i no podia desenvolupar-me ni expressar-me lliurement.»
«No es tracta simplement de tenir una bona idea sinó, també, de definir bé el concepte d'empresa que es vol. Després d'haver-hi treballat durant dos anys, estic convençuda que el projecte té l'èxit assegurat.»
«Per a mi tot es basa en la creativitat, la meva vida és creativitat, i el meu negoci, també.»
«Ara el meu esforç té recompensa. Si ho pots fer avui, no esperis a demà.»


Amunt!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Aixo esta molt be. T'apuntes a ser una emprenedora?

GEMMA ha dit...

Què maco ets...

Xavier ha dit...

Gracies per el passeig per el meu petit espai. Benvinguda

GEMMA ha dit...

Un plaer, benvingut a aquest!

Anònim ha dit...

Ho has dit per queda be o ho creus així?