divendres, 11 de juliol de 2008

Viatjar

A qui em pregunta la raó dels meus viatjes els contesto que sé bé de què fujo però ignoro el que busco. Michel Eyquem de Montaigne (1533-1592) Escriptor i filòsof francès.

Els viatges són els viatgers. El que veiem no és el que veiem, sinó el que som. Fernando Pessoa (1888-1935) Poeta portuguès.

Un viatge és una nova vida, amb un naixement, un creixement i una mort, que ens és oferta en l'interior de l'altra. Aprofite-m'ho. Paul Morand (1888-1976) Diplomàtic i escriptor francès.


VIATGEM i busquem, busquem-nos!!

Fins d'aquí una setmaneta...

1 comentari:

JGVA ha dit...

Em preguntes al meu blog que què em sembla el teu. Després de veure'l per sobre, uns minuts abans d'anar-me'n a dormir a Gurgaon, una ciutat de l'área metropolitana de Nova Delhi, allà (aquí) a la Índia.
Fa tres setmanes que soc aquí. Treballant deu - catorze hores al dia i destrossant-me físicament els caps de setmana per aprofitar totes les hores lliures per a descobrir-me, com tu bé dius, tot descobrint un país com aquest. Tan diferent. Tan ple de contrastos, tan ple de misèria i pobresa, però alhora tan i tan capacitat per donar al món importants lliçons.

No sé si el que veig és el que soc. Només puc dir-te clarament que sé de que fujo i també sé el que busco, el meu viatge a Ítaca, ple d'aventures i ple de conaixences. (Espero que coneixis Ítaca, la cançó de Lluís Llach sobre un poema de Kavafis traduït per Carles Riba (crec) al català).

Una abraçada i endavant amb el teu blog. Me'n guardo la referencia i de segur que hi viatjaré adésiara.