dissabte, 3 de maig de 2008

Sense traves

Deslliurat d'encapçalament:


Aquesta imatge m'inspira molt, i avui em transmet una càlida calma, se m'emporta per un viatge de descans, d'ordre, de recerca de respostes, m'acompanya a deixar-me endur pel que veig i no apareix retratat, em convida a recórrer un passeig de sensacions.

La llum pren el seu protagonisme, es crea una escena de cert misteri tendre. En el moment de la presa de la imatge aquest petit pont em va cridar moltíssim l'atenció, veia un pont que creua un traspàs d'espais que són aleatoris, un creuament lliure que un pot modificar a cada moment perquè no té un ús definit i evident.

Una imatge que em recorda les del reconegut fotògraf Chema Madoz, em provoca l'exercici de la reflexió, submergir-me per un extens espai sense límits.