divendres, 2 de maig de 2008

Moments delicats

Em aquests moments, ara, el que em ve de gust, i com que ho puc fer ho faig, és intentar trobar entre el munt d'aforismes possibles aquelles paraules sàvies que al llegir-les n'absorveixi la sàlvia com si d'aigua beneïda es tractés.

Escric doncs aquelles píldores calmoses que en només llegir-les immediatament han fet allunyar de mi cert malestar personal que m'envaïa, i que per sort de tots és un disgust intransferible. De fet sempre queda en intent voler posar-se al lloc de l'altre, però fa de balsàmic el poder reconéixer la mostra d'empatia.

La música que acompanya la lectura de la pàgina web on llegeixo un immens llistat d'enunciats que revitalitzen l'ànim, ja és una bona entrada cap al meu desitjat i proposat canvi d'estat, melodia que agraeixo i trobo a més molt encertada.

- Res no és etern tret del canvi. Heràclit

- Tot allò que no ens mata ens fa més forts. Nietszche

- Res no ve del no res. Newton

- Les úniques coses que tenen valor són aquelles que no et pot prendre ningú. Corrent estoica

- Veure és creure, però sentir és estar segur. John Ray

I dic jo, què faríem sense la filosofia? Altres coses segur, descobriríem altres salvacions, recorreríem a d'altres mètodes. Em vénen a la ment alguns possibles substituts...