divendres, 23 de maig de 2008

Estimulant

M'encanten els colors, el contrast d'un amb l'altre, en rebo una mena de força feliç, sento que em tracten carinyosament i amb simpatia. És una relació que se sent. Els vermells, els verds, els taronges, els liles, els blaus.. formen part d'una rica gamma de pigments. Quina paleta tant il.lumínica! Els colors em revifen, m'alegren un munt.


Va ser estudiant Fotografia, ja fa uns anys, quan vaig descobrir a consciència el COLOR, que abans potser veia la vida en blanc i negre? No crec, però va ser aleshores que m'ensenyaren a percebre atentament el que comprèn el paradís del color: el matís, el to, la tonalitat, l'harmonia, la saturació, la temperatura, les longituds d'ona, la reflexió, les combinacions, la mescla additiva i la substractiva, els primaris, els complementaris, els colors llum i els colors pigment... jo fins aleshores només els devia mirar. Quin bell despertar, de cop els vaig sentir!

Des d'aleshores vaig agafar-me ben fort al color, prenent així una atenta incursió en el meu dia a dia, i com una bona amistat s'anava introduint a la meva vida amb un fort sentiment d'estima. El meu vestuari començava a tenyir-se de colors varis, descobria alegrament que el color m'afavoria, i de la mateixa manera les flors em començaren a parlar a causa dels seus tons... El joc del color em seguia, si! Però per sobre de tot m'alimentava i em nutria, em carregava d'ENERGIA! de la màxima positiva.

Porto ben gravada tota aquesta efervescència de sensacions. I no acabà aquí, perquè aquest dolç benestar em portà tot seguit a endinsar-me en el viatge del país dels detalls. I vestida de colors vaig passar així a observar, amb deteniment impetuós, allí on sempre sembla que no hi ha res, sorprenent-me per contra del molt que en tot cas conté.

Preciós, emocionant, estimulant!