dijous, 10 d’abril de 2008

Un 2x1

L'altre dia vaig baixar a Barcelona, i no coincidia que fos cap de setmana ni que per l'horari estigués exempta de pagar si volia aparcar el meu cotxe sobre l'asfalt de la capital catalana. Encara no han inventat el cotxe plegable. Ja us podeu imaginar cap a on van les meves paraules, cap a la zona blava, i no al mar mediterrani justament. El temps de sequera que estem patint ha fet que a tots ja ens hagi quedat clar que l'aigua és un recurs natural escàs, però els aparcaments lliures de pagament també són molt escassos! Bé, tampoc és cap novetat.


Doncs cap a on anava, vaig treure el tiquet i el vaig deixar reposant dins del cotxe sobre la guantera a la vista del guardia urbà de torn. Al tornar vaig seguir el curs habitual: clau, obertura de porta, posició en forma de quatre per emprendre la marxa, i tot seguit al veure el tiquet, allà on l'havia deixat abans, vaig desplaçar-me per tal d'agafar-lo i llançar-lo, doncs ja no serviria per res. La cosa va ser que el paperet que em va costar 1€ va relliscar caient bocaterrosa i tot seguit la meva sorpresa a l'adonar-me que en el seu revés hi havia imprés un 2x1 sobre un fons de colorejats blaus. Carai, una invitació per anar al nou Museu Olimpic i de l'Esport!! Quin acte de generositat ha fet l'Ajuntament de Barcelona, gràcies, miraré d'anar-hi.

Què t'han ofert a tu?