dimecres, 2 d’abril de 2008

Sequera i reg de les plantes

Aquest mes de març amb el rebut de l'aigua ve un avís de l'ajuntament, ens diuen entre altres advertències que no podem regar amb aigua potable els jardins privats. Jo visc en un pis i tinc un pati ple de plantes, és un espai que valoro molt, el mimo tant com sé i em fa una companyia que no vegis, a més no cal dir que em dona salut.


He optat des de fa uns dies per regar-lo amb aigua reciclada, cada mati quan prenc la meva dutxa aprofito l'aigua freda que surt de l'aixeta fins que pren la temperatura conforme al meu gust, l'aigua freda que va rajant la vaig recollint en un bidó (també reciclat) i al cap d'uns dos o tres dies ja el tinc ple d'aigua per emprar-la per regar les plantes el dia que crec que ho necessiten. És qüestió de tenir varis bidons buits i anar reservant l'aigua que d'una altra manera es colaria pel desaigüe de la dutxa sense fer-ne cap ús útil. Idees!